(34) 93 770 47 60 [email protected]
Grup HAM i HAM Itàlia desenvolupen a Faenza, Itàlia, projecte de biometà 100% vehicular

Biometà Faenza Bio GNL 100% vehicular

Grup HAM i HAM Itàlia han desenvolupat a Faenza, Itàlia, una de les plantes més grans de biometà 100% vehicular d’Europa, amb una capacitat anual estimada en 9 milions de quilos, equivalent a 140GWh/any.

El projecte parteix del biogàs generat per 2 digestors propietat de Caviro Spa, una cooperativa vinícola italiana, on recuperen subproductes derivats de la cadena vitivinícola i agroalimentària, que es transforma en biogàs.

Biometà Faenza, Itàlia, a partir de residus de la cadena vitivinícola i agroalimentària
Projecte Biometano Faenza, Itàlia, amb equips modulars de upgrading i liqüefacció de Grup HAM i HAM Italia

Els materials orgànics es recullen i introdueixen a la planta de biogàs o biodigestor, on una sèrie de microorganismes els degraden per produir fertilitzants rics en nitrats i biogàs, compost per 60% de metà i un 40% de CO2. Aquest biogàs passa per un equip modular d’upgrading, que el purifica fins a continguts de CO2 inferiors als 50ppm, apte per ser liquat mitjançant un tren de liqüefacció que permet obtenir el Bio GNL, llest per transportar a les estacions de servei.

El projecte de biometà de Grup HAM a Faenza, Itàlia, afavoreix l'economia circular

Avantatges del biometà a Faenza

Aquest projecte contribueix a l’economia circular, afavorint l’economia local, generant ocupació, retornant recursos i nutrients a terra, i com a alternativa sostenible a la incineració o abocadors. També permet una independència energètica, en no haver de dependre dels mercats internacionals ni de les grans corporacions, i disposa a Itàlia d’una important terminal d’abastament.s corporaciones, disponiendo en Italia de una importante terminal de abastecimiento.

La planta de biometà 100% vehicular de Faenza, que funciona amb electricitat d’origen renovable, permet reduir en més de 600.000 km/any el trànsit rodat de les cisternes de GNL amb què HAM Itàlia abasteix actualment el nord d’Itàlia, des de les terminals portuàries, reduint així el trànsit rodat en general i les emissions de CO2.

Grup HAM i HAM Itàlia venen i transporten biometà vehicular i industrial
Biometà solucions integrals Grup HAM i HAM Italia upgrading, compressió, gasoducte virtual i venda de Bio GNL

Solucions integrals Bio GNL HAM Itàlia

HAM Itàlia ofereix solucions integrals als clients que disposen de biogàs, encarregant-se de dissenyar, fabricar i operar tots els equips necessaris que permeten optimitzar el procés: upgrading, compressió Bio GNC, liqüefacció Bio GNL, transport a través de gasoducte virtual i venda del biometà en estacions de servei. Continuem innovant i oferint als nostres clients productes que s’adapten a les vostres necessitats energètiques reals.

Projectes biometà Grup HAM

Projecte biometà a Faenza, Itàlia, desenvolupat per Grup HAM i HAM Itàlia

Primer projecte espanyol de biometà 100% vehicular

Projecte biometà a Ñuble, Xile, primera planta BIO GNL a Xile desenvolupada per Grup HAM i HAM Chile

La primera planta de Bio GNL de Xile

Contactar amb Grup HAM

Per rebre més informació sobre els nostres productes i serveis relacionats amb el biometà, escriviu-nos ara un correu o truqueu-nos al telèfon (34) 93 770 47 60.
El nostre equip us atendrà i informarà. No us quedeu amb dubtes.

Projecte biometà 100% vehicular desenvolupat pel Grup HAM i HAM Itàlia. Contactar per a més informació