(34) 93 770 47 60 [email protected]

HAM Beroil Castejón GNL

Nova gasinera ubicada al costat de la N-232

Grup HAM inaugura a Castejón, Navarra, una nova estació de servei GNL ubicada al Polígon la Sardà, N-232, Km 83, carretera que creua transversalment la península des de Castelló a la província de Burgos (GPS: 42.135172, -1.699951).

HAM ha instal·lat a Castejón, Navarra, una unitat mòbil que disposa d’un assortidor, amb una mànega GNL per a camions i vehicles pesants, amb horari 24/7/365, on es pot proveir, de manera ràpida i segura, amb qualsevol targeta de crèdit, dèbit o amb la Targeta HAM per a ús professional, només per a empreses i autònoms.

HAM Castejón GNL Navarra, nova estació de servei de gas natural vehicular al Polígon la Sardà, N-232, Km 83
L’estació de servei GNL es monitoritza de forma remota per garantir-ne el funcionament i la ràpida resolució d’incidències, posant a disposició dels nostres clients un telèfon d’Assistència Tècnica 24h.

Amb aquesta nova obertura, HAM continua apostant pel gas natural vehicular, combustible eco-friendly respectuós amb el medi ambient, consolidant-nos com a líder en el servei integral de GNL, GNC i Biometà en entorns mòbils vehiculars i indústries.

Actualment Grup HAM compta amb una àmplia xarxa formada per més de 150 estacions de servei de Biometà, Gas Natural Liquat i Gas Natural Comprimit, disponibles a les principals rutes de transport espanyoles i europees.

Share This